Brugen af drinksdispensere bliver stadig mere udbredt rundt omkring i de danske hjem, efterhånden som deres nemme brug og evne til at servere en lang række af forskellige drinks med stil når ud til flere mennesker. Barlife tager konsekvensen af denne udvikling og udvider sit sortiment med en række forskellige og alsidige drinksdispensere.

Brugen af drinksdispensere bliver stadig mere udbredt rundt omkring i de danske hjem, efterhånden som deres nemme brug og evne til at servere en lang række af forskellige drinks med stil når ud til flere mennesker. Barlife tager konsekvensen af denne udvikling og udvider sit sortiment med en række forskellige og alsidige drinksdispensere.
Drinkdispensere er en underholdende og alternativ metode til at servere diverse drinks til sine gæster uden, at det samtidig kræver en masse manuelt arbejde.

Drinksdispensere kommer i mange former og udgaver, lige fra simple drinks kander, over triple drinksdispensere med stander, til trætønde vindispensere, og Barlife fører nu alle disse og flere til. De er en underholdende og alternativ metode til at servere diverse drinks til sine gæster uden, at det samtidig kræver en masse manuelt arbejde fra værten eller en bartender. Ejerne af ét af disse produkter kan nu underholde i stil, velvidende at deres specifikke produkt er specialdesignet til netop deres lejlighed og formål. Hvad enten det er vin, øl, saft eller vand der ønskes serveret, indeholder virksomhedens sortiment en passende beholder til formålet.

Drikkevaredispensere er blot én del af virksomhedens strategiske fokus på at sælge beholdere til opbevaring af diverse produkter. Den sælger også eksempelvis askebægre, flaskeholdere, barmåtter samt såkaldte ‘flair flasker’, som fungerer som træningsflasker for bartendere, der ønsker at træne sine evner i at håndtere flasker og drinks i en fart, så gæsterne imponeres. Dette afslører en bredere tankegang omkring, hvilke produkter, virksomheden fører.

Barlifes repræsentant, Thomas Johansen, siger om sin virksomheds fokus: “Vores strategi er egentlig ganske simpel: Vi finder ud af, hvad der ville være sjovt for vores kunder at kunne købe hos os, og så sørger vi for at have det. I det her tilfælde er det så dispensere, vi har anskaffet os, men vi sætter ingen begrænsninger for os selv. Vores kunder skal bare have de bedste og sjoveste produkter på markedet. Længere er den egentlig ikke.”

  • Yderligere oplysninger:
    www.barlife.dk
  •   Barlife.dk
  •   support@barlife.dk
  •   + 45 70 70 76 16
  Synes godt om Del artikel
 
Flere nyheder

Nu lancerer Samsung en potentiel løsning – den digitale hypnosetjeneste Unspoil Me, som giver dig mulighed for... Læs mere!

Telia har gennem flere år spurgt danskerne om, hvor gammelt deres yngste barn var, da han eller hun fik sin fø... Læs mere!

Livet er for kort til dårlig kaffe. Caféerne har ikke længere eneret på at brygge den bedste kaffe: Sage the O... Læs mere!

Undgå at blive offer for spionage hvis dit webcam bliver hacket. Årets mandelgave giver ekstra sikkerhed til m... Læs mere!

Ny platform med virtual reality skal lette vejen for bedre udnyttelse af velfærdsteknologi ude i kommunerne. H... Læs mere!

Teleselskabet 3 kan i dag løfte sløret for priser og timing for lanceringen af iPhone 8, iPhone 8 Plus og Appl... Læs mere!